Geliştirdiğimiz B2B sistem ile müşterilerinizle yürüttüğünüz teklif, sipariş, üretim, sevkiyat ve finans süreçlerinin yönetimini çok hızlı ve efektif bir şekilde yapabilirsiniz. Müşterilerinize sunacağınız web panel sayesinde müşterileriniz daha önce size sipariş vermiş olduğu ürünleri tekrar sipariş edebileceği gibi daha önce hiç çalışılmayan ürün talepleriyle ilgili bilgileri de size sistematik bir şekilde ulaştırabileceklerdir. Aynı zamanda müşterileriniz tüm finansal hareketlerini de bu portal üzerinden takip edilebilecektir. Hali hazırda mesaj, mail, telefonla arama şeklinde hataya çok açık bir şekilde yürüyen süreç tamamen dijital ortamda, şeffaf, raporlanabilir ve çok daha takip edilebilir bir düzene kavuşacaktır.
B2B sistemi ile WinProject ERP’de kayıtlı olan müşteriye ait ürünlerle ilgili teklif alınabileceği gibi geniş özellik havuzuyla müşteri ihtiyaç duyduğu ve daha önce ürettirmediği ürünlerin tarifini yaparak yeni ürünü için teklif talebinde bulunabilir.
Sistemde bulunan fiyat listeleri üzerinden mevcut ve yeni tanımlayacağı ürün için sipariş talebinde bulunulabilir.
Geniş yetkilendirme yapısı ile firma hem sistemi kullanacak kendi kullanıcıları için hem de müşterisine tanımlayacağı kullanıcılar için yetkilendirme yapabilir.
Müşteri onay vereceği siparişe ait sözleşmeyi basılı olarak mail ya da elden firmaya ulaştırmasına gerek kalmadan dijital olarak onaylayabilir.
Oluklu mukavva sektöründe en önemli iki üretim kalemi olan koli ve safiha için tamamen bu ürün gruplarının dinamiklerine göre teklif ve sipariş alma işlemi gerçekleştirilebilir.
Hem koli hem de safiha ürün grubu için istenilen teklif talepleri takip edilebilir. Teklifin onaylanarak sipariş talebine dönüştürülmesi, reddedilmesi ya da yeniden teklif alınması işlemleri gerçekleştirilebilir.
Müşteriler sistemde kayıtlı kendi ürünleri için teklif talebinde bulunabilirler, Talep edilen teklif kalemleri ERP içindeki teklid talep havuzunda düşer, Burada ilgili yönetici tarafından onaylanan teklif talepleri, otomatik veya manuel olarak maliyetlendirildikten sonra. Otomatik olarak WEB B2B yapısı üzerinde görüntülenir.Teklifin her aşamadaki durum takipleri etkin bir şekilde gerçekleştirilir.
Müşteriler kendi ürünleriyle ilgili tüm siparişlerini B2B yapısı üzerinden otomatik olarak oluşturabilirler. Hem koli hem de safiha ürün grubu için geçilen sipariş talepleri takip edilebilir. Sipariş talebinin onaylanarak siparişe dönüştürülmesi, reddedilmesi ya da yeniden teklif alınması işlemleri gerçekleştirilebilir.
Onay verilerek oluşturulan siparişlerin üretim, dağıtım gibi tüm durumları anlık olarak takip edilebilir.
ERP’de tanımlı modellerden B2B sisteminde istenilenlerin kullanılması sağlanabilir, bu modellere ait ölçü payları düzenlenebilir ve formül tanımları yapılabilir.
ERP’de tanımlı birleştirme türlerinden B2B sisteminde istenilenlerin kullanılması sağlanabilir.
Sipariş talep sayfasında opsiyonel olan alanlardan hangilerinin kullanılabileceği ve ekranda sıralamalarının nasıl olacağı yönetilerek esnek ve genişleyen bir sistem yapısı sunulur.
Sistemde müşteriye verilen fiyatlar anlık olarak, tanımlanan fiyat listeleri üzerinden hesaplanmaktadır. Bu fiyat listeleri genel amaçlı olarak tanımlanabileceği gibi müşteri ya da gruplanan müşteriler bazında da tanımlanabilir.
Sözleşme içerik yönetimi ile müşteri özelinde ya da genel sözleşmeler tanımlanarak vade,ödeme şekli gibi çeşitli sözleşme şartlarının esnek bir şekilde belirlenebilmesi sağlanır.
Özellikle yöneticiler için isteğe bağlı tasarlanan toplu raporlama içerikli yönetici ekranlarıdır. Gerek kendi ERP’imiz üzerinden gerekse farklı birçok ERP veya uygulama yazılımlarından datalar yorumlanarak yönetici paneli şeklinde yapılandırılır. Burada amaç onlarca rapordan oluşan verileri tek ekran üzerinde ve yorumlanmış bir şekilde takibe sunmaktır. Yapı responsive olduğu için burada oluşan ekranlar cep telefonları üzerinden de rahatça izlenebilecektir.
● Modüler raporlama ile kendi raporunuzu oluşturabilme
● Müşteri, üretim, finansman ve risk analizleri ve otokontrol sistemleri
● Hızlı, Etkin Ve Dinamik Raporlama Takip Sistemi
Görüntülenen sonuçları oluşturan verilerin en dip detayına kadar alt raporlar kurgulanabilir
Birden fazla farklı veri kaynağından veriler yorumlanabilir veya raporlanabilir.
İş zekası yönetici sistemi olup sonuç odaklı çalışmalar için tasarlanır
Tek ekranda yüzlerce rapor aynı anda çalışır.
● Açılan pencerelere sadece takip edilecek işler veya veriler düşer. Dolayısıyla binlerce veri tek tek sorgulanmaz.
● Bazen haftalarca uğraşarak hazırlanan analizleri saniyeler içinde hızla hazırlar.
● Birden fazla farklı departmanların verileri aynı ekranda kurulanıp, izlenebilir.
● Dolayısıyla ekrana gelen en son bilgi ile eş zamanlı diğer bilgiler de güncellenmiş olur.
● Dolayısıyla sağlam bir veri tabanı oluşturmanızı sağlar.
● Ekran üzerinde birden fazla platform oluşturabilirsiniz
● Ekrana gelecek verilerin yenileme süresini belirleyebilir.
● Her bir platformu istediğiniz gibi yetkilendirebilirsiniz.
● Platform üzerinde birden fazla takip penceresi açılabilir.
● Platformlara dinamik olarak grafikler yüklenebilir.
● Programınızı değiştirmeniz halinde, aynı kurguyu yeni programlarınızda da aktif olarak kullanabilirsiniz.
● Üst seviye yetkilendirme sayesinde birden fazla yönetici aynı sistemi etkin bir şekilde kullanabilir.
● Win-Manager aktif ve dinamik kullanımı ile aynı zamanda yönetici asistanınızdır. Her an yanınızdadır.
● Win-manager etkin yapısı ile sistemde yanlış, eksik kaydedilmiş verilerinizi de analiz eder.
● Win-Manager gerçek bir yöneticidir, çünkü vereceğiniz kararları kurgularsanız, yaptığınız kurgu çerçevesinde ciddi bir karar destek sistemi oluşturabilirsiniz.
● Win-Manager mevcut verilerinize hiçbir şekilde zarar vermez, verilerinizi başka bir noktaya kopyalamaz.
● Win-Manager veri kayıt sistemi değildir. O yüzden sadece sistemlerinizde daha önce kaydedilmiş verileri okur, analiz eder ve yorumlar.
● Win-Manager’da raporlama sınırı yoktur, binlerce raporu aynı anda izleyebilirsiniz.
● Yüzlerce raporun çalıştığı sistemde en son veri ekrana gelene kadar, önce gelen veriler anlık çalışmaya devam eder.
➜ İsterseniz anlık veri yenilemeyi de aktifleştirebilirsiniz:
➜ Verileri sistem üzerinden direkt aldığı için kullanıcı müdahalesini ortadan kaldırır.
Online sevkiyat planlama ve takip sistemimiz ile sevkiyat planlamanızı sürükle-bırak mantığında çok basit bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. O gün sevkiyat yapılacak firmalar ve ilgili ürünler ERP sisteminizden otomatik olarak çekilerek listelenir. Kayıtlı olan araçlarınıza sevkiyat planlama yapabileceğiniz gibi kolay bir şekilde dışarıdan tedarik ettiğiniz araçları da sisteme dahil edebilirsiniz. Planlamalarınızı kolay bir şekilde 2 boyutlu olarak yaparken bu proje kapsamında geliştirilmiş özel algoritmamız ile 3 boyutlu yükleme planınızı da görebilirsiniz. Bununla birlikte araçlarınızın anlık konumlarını da geliştirilen sistem üzerinden izleyebilirsiniz.